Kommentar:

Isabelle om Diss för luciatåget:
hahaha , juste jag kommer ihåg 6an XP fyfaan va mkt roligare det va!!! XD <3333333

Svar: HAHAHAH OM ASSÅ xD Göra nått i helgen? :) länge sen vi sågs<33333333

Och till en annan sak nu, så jävla fittigt satt uppe hela natten igår och letade
efter en julklapp som ja kunde önska mig ja tror nog att ni
själva kan gissa vad som hände idag dårå, den lilla fula ungen
ändrade sig och önskar sig samma sak som jag.
Nej fan heller har bestämt mig min jul tänker jag spendera hemma
alldeles själv utan min familj, utan presenter. Det låter skönast.
Förresten någon som vet hur man spärrar ett visst
ip-nummer så den inte kan läsa ens blogg?

Hur tänker ni spendera eran jul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0