1:A DECEMBER

Vanlig samma dag, förutom att denna vecka så har vi ämnesvecka.
Och det innebär att man bara jobbar med ett ämne, vi har
SO och det suger för vi får bara nya prov och göra helatiden.

Och sjukgymnasten idag också dårå, fick ännu en till hemövning att göra.
Så nu blir det mycket i huvudet att komma ihåg.
Men snart ska min sjykgymnast ta ledigt för hans tjej ska få barn.
Så då kommer jag få ett papper fullt med övningar att göra.
Det ska ju bli skitskönt med jullov snart asså, den här terminen
har varit otroligt jobbig, har slitit arslet av mig.
Ska nog bli det skönaste jullovet sen på länge, pågrund av att skolan tar kål på mig.
Jo som sagt 1:a december idag, så fick öppna min efterlängtade
hello kitty chokladkalender och the body shop kalender hahah.

Who doesn't long for someone to hold, who knows how to love you without being told

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0