Känns som en kniv i halsen

NÄR JAG HOSTAR...
Min julafton blev väl helt okej, fick det jag ville ha i alla fall är jätte nöjd.
Men sen finns det ju alltid en hake, blev sjuk kvällen innan julaftonen.
Nu har jag käkat massa tabletter så för övrigt är jag bara
väldigt förkyld och det är väl det som är jobbigast när jag
ska sova speciellt med hostan. Men kände mig dödligt sjuk igår, hade ont exakt överallt.
Hade feber, ont i huvudet, ont i halsen, ont i hela munnen,
ont i magen, mitt ben började dunka också och jag kände mig helt
enkelt så jävla svag så jag knappt kunde gå. Det gjorde jävligt ont att andas också.
Jag orkade i alla fall ta mig upp julaftonsmorgonen och göra mig i ordning,
annars hade jag fått legat i min säng och sova hela julaftonen.

Nej usch min röst är helt förstörd. Jag hatar det man låter ju fan som
en fjortis som har skrikit sönder sin röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0