fuck u!

Taget från min syrras blogg.

Men måste bara säga att flingan är hennes ja första vitblåögda unge och den fick snövits uppfödare men den är tydligen inte upphittad nee fyfan vad synd. Asså det känns som att alla tycker jag är töntig nu men dom är bara små oskyldiga djur. Det är så jävla dåligt fler skulle säkert brytt sig om det hade varit människor istället för kaniner, men folk är ju tyvär så jävla ego när det gäller sånt. Men jag kan inte rå för det jag älskar djur framför allt kaniner! Tyck att jag är töntig lr ej, well I don't care<3
Igentligen skulle flingan vart min!♥ Hoppas du inte är död!


Kommentarer
Postat av: robin

det e fett sött att tänka på dom jag tkr oxå synd om dom:(

2010-02-23 @ 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0