I try to be strong!

Jag orkar fan inte längre, jag försöker och försöker men allt blir bara fel.
Hur ska jag ta mig igenom detta år? Väntar fortfarande på ett mirakel.
Men ingen kan någonsin förstå hur jag mår det bara går inte.
Även fast jag säger det och så, det skulle aldrig gå att kunna föreställa sig hur jag sitter
i min situation just nu och inget kan göras åt heller.
Jag vet att det är jävligt många som har ''problem'' i den här åldern, men det går fan bara inte att jämföra hur jag mår/mått ett tag. Allt blir som en fet jävla lögn.
Men idag är det fredag och helgen börjar! Så det är bara att ta nya tag inför nästa vecka.
Men jag kommer alltid sitta och vänta på det dära lilla miraklet och hoppas o hoppas.
Det skulle rädda mitt liv i såna fall.
Hehe ni som inte fattar behöver inte undra,
för det här är mina känslor och det är bara helt enkelt the truth.


Kommentarer
Postat av: robin

2010-02-19 @ 17:11:28
Postat av: robin

kämpa p johanna jag älskar dej

2010-02-19 @ 17:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0