My friends are the best!<3

Godmorgon! Och glad alla hjärtans dag, and lots of love from me ^^

Eftersom jag glömde berätta igår om när jag va med lisa, Siri & Mathilda,
så kan jag berätta om det lite kort nu haha.
Ja jag var på väg hem, så mötte jag på dom och dom hade varit och köpt vattenmelon så dom undra om jag vill följa med dom hem till Siri. Och o ja självklart! Hihi. Dom satt o käka sin vattenmelon medans jag åt ett päron, hehe that's me jag gillar inte vattenmelon. Sen så snacka vi väldigt mycket, asså seriöst jag älskar att prata med er, jag kan prata om exakt allting med er det är så jävla skönt<3
Utan er skulle jag inte existera då skulle jag bara va en fejjkad person med ett fejk smile.
Ni gör mig till den jag är och vill tacka er för det<3
Ni är dom ända jag kan lita på, jag kan bara va mig själv med er och ja min familj, men med ingen annan.
Så tack tallis att du förde oss samman<3
Den här alla hjärtans dagen tänker jag tillbringa med nåra av er, vi ska kolla på bio vilken vet jag inte haha.
And here is the pics ;P<3
Happy valentines day!


XOXOXO


Kommentarer
Postat av: Lisan

syster :D <333

2010-02-14 @ 22:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0