R.I.P my lipgloss!

Hej på er!

Har varit med gulliga, Sara, Isabelle & Lisa.
Vi hade väldigt skojjigt ute haha!
Och då tappa jag mitt läppglans, seriöst den bästa jag någonsin haft.
Kan ju inte köpa ny heller eftersom den är hemmagjord :/
Jaja R.I.P får skaffa mig nån ny älskling. Heh.
Och letar fortfarande desperat efter en låt, hur jävla svårt ska det va igentligen?
Imorgon är det ju skola ne usch vad helgen gick fort.
Har utvecklingssamtal plus träning får se hur det går, kommer säkert inte hinna till fotbollen.

Whatever ska tagga nu så ses<3



Kommentarer
Postat av: robin

du är så sjukt vacker älskling<3333333333 älskar dej puuuuuuuuss på dej

2010-02-07 @ 21:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0