tandläkare

Hello! ^^

Om ni undrar varför jag inte bloggat igår är det för jag har fan fullt upp nuförtiden.
Läxor mm. fast jag följde ju me och kollade på när älsklingarna spelade volleyboll<3 Era freaks :P<3
Alla säger ju att ''sjuan är värst'' med läxor och sånt. Och det kan jag verkligen hålla med om 7an har ändrat mitt liv helt totalt och inte som jag vill heller :(
Men läxorna haha det är inga problem, faktiskt så fick vi nog säkert mer i 6an haha.
Men vi har ju is-passen här också så dom blir oftast klargjorda då.
Fast nu så börjar dom typ komma det var typ åår sen vi fick matteläxa haha och idag fick vi :|
På idrotten så spelade vi basket, asså basket är också en grej som jag är duktig på(tycker jag iaf^^).
Det är så jäkla kul med det också, det skulle också kunna va en sport jag skulle vilja börja på iaf.
Och ja idag var jag ju hos tandläkaren, och det gick super! My teeth is perfect :)
Och imorgon är det sovmorgon, åhh vad skönt! Juste haha glömde bort att jag började tidigare idag haah så jag åkte vanlig tid men ändå kom jag i tid(på pricken)! Så jävla bäst.

Och ännu en grej till, om jag nu skulle delta i talangjakten vad fan ska jag sjunga och spela? Och tkr ni att jag ska det lr kommer jag bara skämma ut mig själv ?
you choose, lr ja inte rikitgt men de ni säger kan påverkar mkt haha.
PUSS<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0