Tak rasat över kaninutställing i nyköping

Har glömt att berätta en grejj som Mickis sa till mig när hon kom hem.
Källa: aftonbladet
Taket och en vägg till Rosvalla tennishall i Nyköping gav vika för snötrycket och rasade natten till lördagen. I lokalerna pågick en kaninutställning på riksnivå.

O-M-G!:'( Stackarna tycker så synd om alla uppfödare som va där som kanske inte får tillbaka sina kaniner det är väldigt många som har tagit med sina kaniner över tjugo och bara fått hem runt 1-3 tänk så hemskt och speciellt kaninerna R.I.P<3

Men det va ju så jävla tur att Mickis och hennes kompis åkte hem för hon mådde dåligt så dom åkte hem asså jag vet inte vad jag skulle gjort om dom skulle stannat kvar då skulle min älskling fått det fucking taket över sig och troligen dött :(

Om ni inte visste det så är LU den största kaninutställingen som finns i hela Sverige och den hålldes i nyköping.

Men Mikaela tog ju bara med min kanin dit varför hon inte tog med sina egna vet jag inte :S

Asså jag skulle dö om min älskling skulle dött så där fyfan asso :(
Verkligen tur i oturen asså!
Men skulle aldrig seriöst klara av att t.ex bara komma hem med två kaniner och kanske tog med över tio st. Och inte ens få veta vad som hänt stackarna dom kunde ju lika gärna ha sprungit iväg
 ne fy så hemskt :(

Min älskling och hennes barn i somras<3

Älskar dej<3 vad vore jag utan dig va?

Åhh kolla dom pussas haha men va gulligt det var hennes första vit blåögda barn.
Hon måste få flera såna det är fan dom vackraste kaninerna som finns<3333


Så jävla hemskt att sånt här ska hända!


Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

Gud vad hemskt! Sånt borde inte få hända:(

2010-02-22 @ 18:58:07
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0