Drömtydelser ?

Springa: Att drömma att du vill springa men inte kan betyder att du kan få svårt att leva upp till dina ambitioner. Springer du med en förföljare hack i hälarna riskerar du att falla för en svår frestelse. Drömmer du att du springer efter någon annan eller något betyder det att du litar för mycket på ditt eget omdöme. Om du inte lyssnar mer på vännernas goda råd får du säkert ångra det en dag.

Spindel: Drömmer du om en spindel betyder det att du inte ska låta dig slås ner av dina motgångar utan envist fortsätta mot det hägrande målet. Kryper spindlarna på dig i drömmen kommer du inom kort att ärva en större summa pengar.

Lik: Ser du en anhörigs lik ska du inte ge dig in i ett förhastat äktenskap för det kommer inte att bli lyckligt. Om du tänker efter en smula finner du nog att den tilltänkta är så olik dig på alla plan att ett giftermål inte skulle vara det bästa. Om du drömmer att du ser ditt eget lik kommer du i framtiden att finna ett stort nöje i att tillfredsställa andra och sämre lottade människors behov. Drömmer du att du ser liket av en främling kommer någon att gripa in i ditt liv och göra dig mycket lycklig.

Gråt: Drömmer du att du gråter kommer något att inträffa som gör dig extatisk av lycka.

Misslyckande: Om du drömmer att du misslyckas med något betyder det att dina ansträngningar ska krönas med framgång

Vägar:Om du drömmer att du står vid en plats där flera vägar möts, betyder det att du inte alltid kommer att följa samma raka kurs som nu. Flera förändringar kommer att äga rum i ditt liv, och du kommer inte att stanna länge på samma plats. Drömmer du att du ser en bred och jämn väg framför dig, är det ett gott omen. En smal och krokig väg betyder det däremot otur.


Hmmm hitta denna sak på en annan blogg tycker det är fett läskigt faktiskt det där längst upp Att drömma att du vill springa men inte kan betyder att du kan få svårt att leva upp till dina ambitioner. Det händer mig ofta men nån som vet vad ''att leva upp till dina ambinationer betyder ? haha för de vet inte jag iaf.... Ibland tror jag på sånt faktiskt men ibland kan det ju bara vara överdirvet o helt irriterande haha vad jag tycker i alla faall..

Jahappsansa imorgon är det skola :( igen.. Uhuhuhu vi ska ju ha ett matte prov snart också (nån gång denna vecka) åhh fyfan vad jag längtar !!:D NOT! D:
Men det kommer iaf bli kul nästa helg på fredan åker nåra o jag från mitt lag till åland och spelar goodby girls cup, vi har ju vart där förut när vi åkte dit hhaha men var vi inte typ 30 pers då lr nått
haha jag kanske överdriver vad vet jag,
hmm förresten det gör jag ju inte jag kan ju inte överdriva om jag inte är riktigt säker haha...
Men iaf då var vi 3 lag som spelade och nu kommer vi med ett lag ;)<3
Ska bli kul, det är ju inomhus också haha ni som trodde att vi va ute och spela nu när det är så jävla kallt
(fast troligtvis noll skulle nog tro det, fast om inte jag nu skulle spela fotboll och va nån av er så skulle jag kunna va en av den där nollan haha (oj då nu kanske ni tror att jag menar en nolla loser asså men jag menar bara antalet 0 fattar ni ?)
 Hhaha faan vad det här inlägget känns lite flamsigt asså jag skriver typ aldrig om seriösa grejer XD...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag vill ha solsol nu!! :(

Men nu säger jag natti natti då<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0