Festaah! ;P

Haha tjena!

Idag åkte sara, jag & Isabelle in till farsta och köpte present åt mathilda som hade fest idag<3
Vi åt där också och sen blev det lite hit och dit fram och tillbaka haha, vi fixa i ordning oss blablabla sen ja då gick vi till mathilda eller nej vi gick till mig och sen till mathilda ;P
Ja så var det!
Det var kul där, vi gjorde inte direkt något speciellt mer än att sätta på hög musik haha och sen kolla på en film, love actually.
Den var väldigt bra, det var en as söt liten kille typ 7/8 år ?
Som var kär haha fett sött.
Asså jag vet inte vad jag mer ska skriva det har inte direkt hänt nått.


Så bye bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0