Jobbig dag.

Mitt öga rinner, kliar och är irriterat. Jätte jobbigt
Min uppdatering har varit jätte dålig jag vet!
Men det har ju inte hänt nåt så varför ska jag anstränga mig till att skriva då för ? :P
Jag har fortfarande problem med hur jag ska göra med fotbollen, hjääälp.
Åh jag vill bara gå i idre som alla jävla björnar gör så slipper jag den äckliga vintern.
tycker det kan va mysigt på jul och så men vafan nu har snön gått för långt, I wan't sool!
Jag vill bara sova, sova, sova. Jag orkar inte med något längre.
Jag vill både gå på fotboll och gå på volleyboll med mina två älskade vänner!<3
Ska kanske gå och leta upp ett lag som inte tränar måndagar och torsdagar.
Värt ett försök lr ?



Hur som helst, ska nog gå och ta mig en dusch nu så ses vi ses, puss<3


Kommentarer
Postat av: robin

klart det e värt ett försök

2010-01-28 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0