Hiss och Diss


Haha ja vad mer kan man säga ? XD

Hihi så söt står och mimar på det jag sjunger och hon är ju självklart omedveten om att jag filma henne i smyg haha, där fick jag dej!XD
Och körde självklart snabbspolning annars så skulle man få höra min hemska röst.

kör en kort hiss och diss nu.

  • Att det äntligen är helg hehe har känt som evigheter den här veckan ;S

 

  • Att det var sol ett tag idag, det var riktigt sköönt.BORT MED SNÖN NU! Fast nu är solen borta :(

 

  • Nu är det slut på veckan o dags för freeeedags myyys ;D

 

  • Mitt öga! Det är irriterat plus fult skulle vilja ha såna snygga ögon ;)


Jag älskar hennes blogg hon är verkligen sig själv och inte nån jävla fjortis som kissie osv.
Hon är rolig typ allt möjligt och ändå så är hennes blogg så jävla intressant! Plus hennes ögon dom är ju fan helt underbara tkr jag!

  • Att det är snö, ja hehe oj vad svårt det var att gissa att det skulle komma på dissen men det är ju så jävla självklart, är inte ni också trötta på vintern ?




Tjohej VI SES<3


Kommentarer
Postat av: Siri Erika

Vem är bloggaren? =)

Länka!! <33

2010-01-29 @ 17:54:12
URL: http://sirierika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0