Nyårsafton & nyårsdagen

Faktiskt så orkar jag inte skriva nått så jag visar i bild istället.


NYÅRSAFTONEN, hos Sara<3 :






























Haha när ja zooma in så blev saras huve ruligt =)<3


























(drogad ful unge!)


(fulingen igen.)














<333


(haha den enda fyrverkeri bild så är den sugig, bra johanna jättebra..)






Hhahaha av alla jag känner så är det nog bara sara som fattar vad som menas med de här två bilderna XD


Men efter det som hände så såg det ut så här hahaha nu undrar ni va ?XD


(google bild).

OCH NU TILL NYÅRSDAGEN, då Isabella, Johan, Söder & Alex var hos oss:





























Haha så äntligen det var typ alla bilder..
Usch döda mig imorgon är det skola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0