Släktmiddag

Hej Svejj!

Jag sa ju att ja typ kommer skriva om nyårsaftonen och nyårsdagen men kommer inte hinna nu för om ungefär en timme så ska vi dra på släktmiddag hos min pappas kusin(gör det varje år).
Haha ni känner ju mig X)
Dom har typ världens största o snygga hus asså!!!
Okej haha jag kanske överdriver med världens
men om ni ser det ni kommer bahhhh ooo hhaha det vill jag ha!! XD
Men vill ni veta en läskig sak asså ...
I vår grannes hus har det varit inbrott typ!! Fast precis så kom typ ''pappan'' hem från jobbet och såg att fönstret var inte helt krossat men nästan och så såg han två helsvartklädda människor springa iväg..
Asså shit fett läskigt asså..
För någon dag sen så när jag skulle göra mat till djuren ganska sent på kvällen, då var dörren öppen(asså inte öppen öppen utan inte låst). Så stod jag i köket och fyllde vattenflaskorna, jag hörde dörren öppna sig.
Jag släppte flaskorna o blev helt stel.
Stod så ett tag sen så fortsatt jag fylla vattenflaskorna och då började det banka!!
Då släppte jag verkligen allt och sprangg upp till mamma och pappa o sa det.
Pappa gick och kolla men han såg inget, så jag fortsatt då och stod vid dörren ett tag och höll i ett metall skohorn XD jag visste inte hur jag skulle kunna gå ut med allt haha..
Jag höll ju i vattenflaskor också..
Och i ett skohorn haha och varför förstår ni nog men till slut gick jag ut och satt upp flaskorna sprang in och låste dörren... Och idag får man ju veta att det varit inbrottstjuvar här fan vad kul asså -.-

Jaja hej då måste fixa mig nu för vi åker om en halvtimme hehe...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0