snyftsnyft

Mellan himmel och jord vad som än händer så älskar jag er mest av allt, vafan ni gör min dag<3

<3 Ska nu nog sluta på fotboll och eventuellt börja på volleyboll hihi
Jaja ni känner väll mig kan aldrig bestämma mig men jag kan lova er att detta beslut som jag kommer ta nu kommer jag säkert att ångra men då får det fan va så.<3
Det viktigaste för mig är nog att få tid med mina vänner och få motion.
Och sen självklart göra nått man gillar, jag testade ju på volleyboll men det var ju de dagar som jag gick på fotboll då :/ Och självklart väljde jag fotboll då men saker och ting förändras nu mina vänner som jag känner på fotbollen slutar man går runt där och har tråkigt känner sig ensam dum och mobbad.
Men om jag tar det beslutet, fan vad jag kommer sakna dig min lilla fotboll har känt dig nästan i hela mitt liv och kommer fortsätta göra.:')
Dom tillfällen jag får ska jag spela så mkt som det går.
Åh ne nu börjar jag fan gråta :'(  puss<3
VAFAN SKULLE NI GJORT I DET HÄRA LÄGET SOM HÄNDER MIG NU?

OKEJ , vafan nu går jag och lägger mig den här gången!

Kommentarer
Postat av: robin

skulle fortsätta på fotboll

2010-01-28 @ 14:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0