the best song ever!


Har alltid älskat den här låten och kommer alltid göra den här låten gör så att alla mina bekymmer bara blåser bort när jag lyssnar på den, fast sen kommer dom ju tillbaks haha men ni fattar.
Den är så jävla underbar! Det ska ju va en talangjakt i skolan nån vecka?
Vet inte när, skulle vilja va med o sjunga den här låten o spela den på pianot men skulle nog aldrig våga plus det kanske är lite för ljust för mig ?.. Whatever vi får se


Säger godnatt nu fast ja kommer nog inte somna förns ALDRIG! Kan typ inte sova nått längre för jag har så jävla många tankar i huvet nuförtiden och då kan jag typ inte somna okej en liten stund brukar jag somna men inte mkt alls, så jag är ofta trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0