Höstlov?

Asså nej sommarlov känns det verkligen inte som.
Vill finna mig själv igen, vet bara inte vad jag ska göra.

Vill bara skriva en grejj här som ni kommer bli lite
fundersamma över men whatever.
Okej, men lyssna.

Jag hatar er som tar självmord.
Ni är så jävla dumma i huvudet, ni blir inte älskade, inte av mig i alla fall.
Det ända ni tror är att allt blir bättre om ni lämnar jorden, lämnar oss.
Ni förstör fucking liv, det ända ni bryr er om är er själva.
Och även om någon/några säger att dom vill att du ska dö,
så har du ändå ett eget val i livet.
Dom bestämmer inte över dig.
Men det är ni bara för svaga för att se.
Då får ju dom idioterna som dom vill, och det är inte rätt.
Det är ditt liv, ditt val.
Du vet vem du är och du ska veta att.
Du kommer bara bli hatad av mig.
Vara kvar på jorden och va älskad eller lämna och bli hatad?
Åh jag blir så fucking arg för ni är så jävla blinda allihopa.
Alla tycker så jävla synd om dom som tar självmord men fan inte jag.
Eller det beror på varför man gör det, men ja ni förstår.
  Fuck no...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0