Space Buddies :D

Tjo hahah!

Var ju på grönan igår och snacka om kul jag hade hahah.
Var där med Sara, Hanna, Joel & John och Blanca fast hon drog när vi kom.
Och dom har ju sån sjuk humor helt plötsligt så börjar dom ha lite
vattenkrig men jag höll mig lite borta då haha fast sen så får man ju
massa kramar och blir blöt ändå!
Sen så blev man tvingad till kärlekstunneln haha och jag blev ju tvungen
att åka med John o Joel då men jag fick fan inte plats så jag låg på nått
helt åt helvete ställe asså jag var fan nertryckt.
Men vi ägde vi åkte nog mest radiobilarna eller lilla frittfall haha yeah.
Asså vi åkte radiobilarna utan att styra (y).

Men idag i alla fall så var vi och kolla på valpen o seriöst den va så fucking söt.
Trodde den skulle va större men den är sjukt liten, det är den minsta i kullen.

Han åh gud han är så fucking söt, vi ska hämta han inte den här tisdagen men nästa!
Han är till och med mindre i verkligheten.
Och det var så gulligt för dom är 10 stycken valpar och alla satt där som på rad
haha dom likna space buddies åh gud så söta alla var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0