Unlucky me

Jag vet varför jag mår så dåligt.
Jag vet vad som saknas.
Varför det känns så tomt.
Det är jag som förstör allt.
Men jag vet inte varför jag är som jag är.
Jag ska ändra på mig och bättra mej.
Jag bara önska att en sån kille som i filmen Dear John kunde dyka upp i mitt liv.
Och ändra på det helt upp och ner, älska mig och aldrig lämna mig.
But I am borned with badluck.
Yea lucky me huhuh...
Jag borde nog sluta skriva nu innan det blir för mycket.



Tack till att man har en sån fin hund, alltid där i alla lägen bro ;) ♥

Godnatt och ta vara på det ni har ni vet aldrig när ni kan förlora det tro mig ni har ingen aning.

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Hej fin blogg :) jätte söt hund :)

2010-06-13 @ 14:41:30
URL: http://jimmienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0