Juni 17, 2010

Okej så ja äntligen kan sommaren börja!
+ Tjo, ledsen för uppdateringen igår.

Jag ska typ kanske dra ut med Sara, Isabelle och Melli snart?
Jag vete fan men har precis ätit och mår illa som fan.
Jag fick passa lilla valpen ett tag vi låg bara och sov hihi.
A jag är i alla fall jättetrött.
Jag vill ut till landet nu för det är alltid så mysigt där med kusinerna.
Och bada varenda dag, steka :)
Yeah that's life och jo jag har bestämt mig att jag vill ta
navelpiercing så fort som möjligt.
Så jävla snyggt och sen bli brun.
Aja nu måste jag tydligen STRESSA -.-
för att dom vill ut så fort som möjligt.

S å   h e j d å   s e s

Kommentarer
Postat av: ange

Hej, fin blogg, fin header!! <3<3

2010-06-17 @ 14:18:37
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0