Sengångare

Hej nu så har man precis ätit då!

Även fast det är sommarlov så tycker jag det känns skönt med fredag,
brukar alltid vara bäst med program på tv:n då
haha och på något sätt känns det lugnare.
Jag drog från Sara typ 5 i elva för min mamma ringde och
sa att jag fick skynda mig hem.
Vi sa ju att jag skulle va hemma klockan elva hehe jo för att hon
skulle åka iväg och jag var ju tvungen att passa lilla valpen bamse.
Så jag fick hoppa upp och slänga mig på cykeln och dra mig hemmåt.
Och det var som in i helvete jobbigt, jag var så jävla trött.
Och så fick man cykla upp för uppförsbacke, och mitt ena öga
hade inte öppnats ordentligt heller så jag såg bara med mitt ena öga.
Åh nej men snacka om att jag är sugen på G11:an jag vill ha den nu.
Men jag måste tyvär vänta, jag har så dåligt med bilder
på min blogg nu bara för det att jag inte har någon kamera den är
ju borta sen jättelängesen och jag älskade min samsung dubbelskärm så mycket!
Så jag använder min mobilkamera och den
vill ju inte direkt samarbeta med mig.

Så ser hennes header ut än så länge jag har problem med
text eftersom hon inte vill säga hur den ska va!

Kommentarer
Postat av: sofie

hejj:)

nu är det så här att jag har en tävling på min blogg där man kan vinna en ny header av mig di får bästemma själva hur den ska se ut så gör jag mitt bästa :)

kram! jag hoppas att det häta inte är reklam :/

om du tycker det så förlåt :/

2010-06-18 @ 17:10:10
URL: http://tiiepsofiee.blogg.se/
Postat av: browne

rösta på mig! 10/10 dåra :Dklicka--->http://www.snyggastblogg.se/elisabethbrowne

2010-06-18 @ 22:09:25
URL: http://elisabethbrowne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0