Ännu fler tävlingar

Jag tror nog jag är beroende haha, nu kommer ni få stå ut ett litet tag att det kommer komma upp många tävlingar men ni kan ju också va med och tävla självklart.
Här kommer en tävling från millahs blogg som jag är med i och där kan man typ vinna ett halsband från Runns.se där man kan skriva sitt egna namn.
Ja det var typ det hihi
Så här ser dom ungefär ut:


Och här är en till tävling från millahs blogg man kan vinna en mobil yey man kunde välja mellan olika färger så jag väljde lätt grön haha ^^ mobilerna är från Styleimport.com

Men nu ska jag nog gå och äta lite frukost beacuse I'm hungry mihihi.

Kommentarer
Postat av: Millah

Lägg dit bilden till mobilen också kram

2010-03-05 @ 11:16:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0