Fullproppat!

Hola♥

I fredags så sovde Sara & Isabelle hos mig vi hade det nice och mysigt.
Vi drog till farsta och köpte minimunkar. Sen så inne på hemköp stod vi typ
i en kö skitlänge och sen så säger dom att det är femtonårsgräns på ja ni vet nog vad -.-'
Sen var vi tvungna att åka hem för tiden rann iväg
och sen drog vi direkt och köpte pizza/hamburgare.
Finns ju en grill nedanför oss.
Vi kolla på 2012 igen jag har ju sett den på bio men den är ju faktiskt otroligt bra.
Sen idag(igår om ni kollar klockan haha), så kom melli när hon kom så
satt vi och spela guitar hero world tour.
Efter ett tag så gick vi ut.
Vi åkte pulka eller inte pulka men matta och ni vet en sån dära grejj man sitter på
och styr o bromsar med. Jag bor ju i ett sånt område där det typ finns backar överallt
till och med på min tomt, fast där åkte vi inte men det var så jäkla kul för jag putta ner
sara och melli ner för backen så dom svängde och åkte baklänges haha.
Sen så var det typ as djup snö så man blev blöt!
Sen så stack Issa och Sara så då satt Melli och jag och försökte komma på vad vi skulle göra men sen så blev det tillslut att vi åkte till medis och åt på tacobar.
Sen så skulle vi båda hem så har jag suttit här och
klippt ihop roliga ljud som sara o jag gjort på msn
som vi skicka till ludvig stackars han haha.
Orkar inte ladda upp bilder för det tar så lång tid och då tänkte jag att jag kunde lägga
i bilder med ljuden så det blir som en video men dock blir det inte
alla bilder men det får ni leva med.

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0