Go' och glad kexchoklad

Har varit i farsta nu och nej jag kom inte hem nyss har precis ätit bara.
Men jag och min syrra var där till halv åtta unf haha.
Jag stör mig på människor som tror att dom är något. Asså när jag skulle åka hem klockan var två minuter i sju så var det två killar som bara började prata med mig och höll på att flörta haha jag försökte ignorera men sen drog jag därifrån och gick till mikaela haha och ja hon gjorde en ''grejj''.
För jag fick inte gå igenom för den dära jävla kärringen som satt i spärrarna. Och klockan var lixom 2 minuter i sju?! Så jag och mickis ringde mamma och pappa så hämtade dom oss.
Jag köpte i alla fall rätt så mycket. Åh jag blir så glad av att shoppa haha.
3 saker som jag blir glad över i livet. MUSIK, SHOPPING & ENERGI! Köpte 4 energidryckor där på hemköpt haha men det var så himla billigt det var 4 för tjugo kr. Men kände mig deppig, utsliten och alldeles trött när jag åkte till farsta men sen när jag fick en energidrycka i mig så bah, POOOM!
Jag vet att ni inte kommer tro mig och säga, Men hur vet du det, det kan ju vart någon annan och blablablah.
Men det här är sant, my farfar is famous mwahah lr ja inte riktigt men det var han som kom på go' och glad kexchoklad. Han skrev in det på någon tävling och då vann han typ en stor kista med choklad, så tro det eller ej det var han som kom på det ;P Ni har säkert hört det uttrycket någon gång. Jag bryr mig inte om ni inte tror på det, för jag vet innerst inne sanningen och det är det som räknas, JAG ÄLSKAR DEJ FARFAR<3 Kommer ihåg dagen då du..... Lämna oss :'( Men så är livet alla lämnar jorden någon gång... Saknar dej iaf<3
Och globen behövde jag inte följa med till för min mobil behövdes ju inte lagas, bra va? Hihi nu ska jag fortsätta droga mig ner i musik, vi ses!<3


Kommentarer
Postat av: Wictoria

det går itne så bra för dig i veckans blogg tävlingen ;/

2010-03-03 @ 22:15:27
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0