''Hängstället''

Har märkt att farsta har blivit ''värsta'' hängstället för ungdomar typ.
Eller hur man kallar sånt, när jag var där så märkte man det verkligen
och när jag var där med Lisa också.

Först så tänkte jag så här, vad fan är det här för skitlåt men ju mer jag hörde på den
så tycker jag faktiskt på något sett att den är bra, den gör mig glad jag vet inte hur det kanske är så för er också?



Bjuder på en bild på min lillbrorsa i somras, visst ser det härligt ut.
Ni kan ju inte se solen på bilden men där var det sol, glass och sol.
VILL HA!

Nu ska jag gå och va social mot tv:n istället haha see u<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0