Svimmade

Jag vaknade upp kände mig trött och drogad som en zombie
skulle gå på toan sen woopps allt blev mörkt, huvudet snurra och jag föll ihop och svimma.
Fick dock bara mer ont i huvudet efter det.
Har kännt mig helt instängd idag som om jag inte fått luft och
riktigt varmt här inne blev det när solen lyste in.
Känner att våren är här, nu är det bara snön som ska bortbort så är våren här riktigt skönt!
Jag öppnade mitt fönster och tittade ut
och fyfan vad skönt det var och det luktade, det luktade vår!
Och fick höra att Alva fött igår. Har inte sett dom än faktiskt.

Det blir tyvär inte någon nytagen bild på mig för jag ser risigt sjuk ut
och har på mig mina canada brallor och tjocktröja, utan smink och håret värsta ruffset.

 Bara för det så bjuder jag på den här bilden, i början av sjuan då jag gick i enskede skolan.
(riktigt snygg hahah XD).

Kommentarer
Postat av: Lisan

nej stackarn krya på dig ♥ jag har aldrig svimmat käns det konstigt?:P förästen sluta läs min oskrivna blogg tragiskt X) <3

2010-03-10 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0