Uppsvullna stackars arm

Det värker och dunkar i min arm/hand. Det gör fruktansvärt ont.
Asså min mobil var borta och då ringde jag efter den jag hörde att det vibrerade om i soffan så jag bah fuck hur fan ska det här gå, för att våran soffa är rätt så fucked up iaf så fick jag trycka ner armen mellan fjärdrar och skit jag kunde ju självklart inte se något och ibland fick jag inte ut armen så då fick jag dra tills jag fan inte hade någon känsel kvar jag försökte fan med allt.
Så höll jag på i en timme och äntligen kände jag någonting och jo det var min älskade mobil jag drog och drog det var fortfarande jättesvårt att få upp den. Så jag tog upp armen gjorde ett nytt försök, fastnade, fick upp den tillslut efter all jävla smärta. Och gjorde ett nytt försök ja så höll det väll på helatiden.
Tillslut så fick jag upp min mobil, men ja vad gör man inte för den ?
Hur som helst det går fan inte att beskriva den smärta jag har nu.
just nu så skriver jag bara med en hand så det går rätt så söligt,
så tyvär resten av bilderna får komma  imorron idag.
Den ser jätteläskig ut också den har uppsvullnat bara på vissa
ställen där något trycktes mot min arm/hand där nere inuti soffan.
Åhh jag vill bara skrika, det gör så jävla ont, om ni bara visste! :'(

Stackars mig :'(


Kommentarer
Postat av: Johanna

tja tja, lust att köpa snygga lösfransar, bra kvalitet. 19kr st eller två för 34kr.



maila mig på [email protected]

2010-03-15 @ 18:51:30
URL: http://johannahartelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0