Boring is just my first name.

En fråga som har slagit mig helatiden.
Och har äntligen hittat svaret!


Har inte ni också undrat om man stavar ordet väl med två ''L'' eller inte?
Eller så är det väl så att ni är mycket smartare än mig
det är ju inget man skulle bli förvånad över.
Hahah but anyway så är det så att jag har kollat runt och det
är så att man stavar väl med ett ''L''.
Okej förlåt att jag är så tråkig och skriver det i min blogg men vafan det är
min blogg och ni väljer ju att läsa den eller inte.

Och juste jag ska sluta skriva igentligen det är bara något som kommer
självmant när jag skriver men i själva verket så stavas det
egentligen.

Men nu ska jag ha lektid kallas det, med mamma.
Ni behöver inte undra vad det är för det är något vi har i familjen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0