G10 VS G11

När min mamma och pappa får lånet till vårat rum och till att renovera några
grejer så kommer jag få köpa en kamera.
Har jävligt svårt för att bestämma mig men jag har tydligen inget val typ?
G10:an kan jag fane mej inte hitta någonstans asså
jag vet ju inte men vad jag tycker så ser det ut som att
G10:an är bättre den är ju dyrare.
G11:an verkar ju inte så dum heller.
Och den däremot har jag sett överallt man kan köpa.
Kanske blir G11 i alla fall.
Ja vi får se. Men vad hade ni gjort om ni var jag?


        


Kommentarer
Postat av: Siri

g11 SÅKLART! Det är ju en förbättrad version av g10, läs recensioner ;) <333

2010-05-27 @ 19:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0