I'm gonna miss you bby<3

Imorgon åker Sara till Tyskland, buhu jag kommer sakna dig!
Och fan att du inte kan komma på min fest.
Och jag som inte va i skolan idag heller, fan!
Men hoppas du har det kul där, två skoldagar utan dig
kommer fan bli jobbigt hahah!♥

Yes, you and me forever and ever together always forever hahah
okej jag kan sitta och hålla på hur länge som helst.
Jag älskar dig!<3
Men fråga inte varför vi ser ut som fjortisar för det får ni klura
ut själva i era små kloka huvuden hahah.
Och nej tänk inte ens tanken, vi är inte fjortisar! Hahahhah

Fan men nu måste jag städa usch va tråkigt det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0