Mobil bloggar!

Hej svejs!
Nu sitter jag här med min mobil och bloggar för första gången.
Ja det går ju inte direkt så här jättebra men idag så har vi haft släkt fest,
jag fick ännu mera pengar och jag kan bara säga att imorgon ska jag lätt ut och shoppa! :)
Igår var det valborg och vi var nere på enskedefältet jag och mina vänner haha vi typ bara
sprang runt och leta efter folk.
Ja jag har väl inte så mycket ner att säga förutom att min dator ska in på lagning nu igen.

Hahah en jättefin bild på mig från slöjden någon dag!

Love Nanna!♥

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

är det smidigt att blogga genom mobilen?//Emma.

2010-05-02 @ 10:27:22
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0