My mobile is in daaa house :D

Har äntligen fått tillbaka min mobil så jävla skönt.
Hahah men ni vet den rosa jag haft som fick vattenskada och
ja den har varit med om rätt mycket den har börjat funka hahah
så jävla konstigt, då har jag i alla fall två mobiler men jag älskar min kan inte leva utan den!
Har bara vart hemma idag I am sick so fucking boored!
Imorgon är det idrottsdag på enskede ip ja jag var också förvånad från början :O
En skola i skanstull , till enskede ip ? Hahah ja men det är ju skönt då
slipper man i alla fall åka t-bana.
Våran klass kommer ju äga hahah eller inte XD
Men vissa får väll fan ta och anstränga sig lite -.-
Anyway, GO 7H! ♥

Du och jag Wille forevaaah!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0