That's why..

Varför jag inte blogga igår var på grund av att.....

På träningen sista halvtimmen så ramlade jag gjorde mig riktigt
illa mitt ben ja det hamnade lite fel och det knäcktes.
Det var verkligen riktigt hemskt för jag försökte ta mig upp men jag fall bara ihop.
Jag kunde inte ens ta mig upp så då fick han bära bort mig, kunde inte ens röra det då.
Sen lite senare kunde jag ju i alla fall gå men sträcka på det nej.
Och det var ett helvete att ta mig hem för jag cyklade ju ner till träningen
och cykla vafan det kunde jag verkligen inte göra så jag
led den hem men det var jävligt svårt efter att jag ramlat
ett antal gånger så ville jag bara lägga mig på marken och dö.
Men sen var jag äntligen hemma och då åkte pappa och jag till sturebys vårdcentral.
Där kolla dom på det lindade in det och lite grejer dom
skickade en remiss till dalens sjukhus. Där dom skulle röntga.

Och ja det har dom nu gjort vi åkte dit klockan åtta på morgonen och röntga.
Det var inget som tur så dom behövde inte skicka mig vidare men om
det här inte går över så skulle jag typ kontakta sturebys vårdcentral igen och blablabla.
Går på kryckor usch det är läskigt!

Det är +25 grader ute riktigt härligt
och för någon dag sen var det ju nästan typ +30 grader.
En liten tråkig sak är att jag kommer nog inte kunna spela pingstcupen.
Men det skulle ju va kul om man kunde få följa med ändå, fast kolla på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0