Skjut mig

Jag bryter bara ihop nu asså.
Jag har det så jävla jobbigt min kropp klarar inte av
det hära både psykiskt och fysiskt
.

Jag har spanska prov imorgon och jag kan verkligen ingenting har suttit
i flera timmar och försökt men jag kan inte få in ett skit i huvudet.
Men är det verkligen meningen att man ska sitta uppe hela natten och inte få någon sömn?
Jag ska dessutom imorgon hinna med att låna en ny engelsk bok
som jag förhoppningsvis fattar och läsa ut den på 1 dag.
Rita av ett gammalt hus som bildläxa, göra en hemkunskapsuppgift.
Och träna till ett SO prov som är på fredagen! Ps. Jag kan inget där heller
för jag tränade ju och gjorde ju nyss provet som var innan det så jag fattar
inte hur alla ska tro att jag ska hinna med allt detta.
Och sist men inte minst göra No provet någon dag.
OCH JA FÖRFAN JAG KAN INGET AV DET HELLER!
Men förlåt att jag inte kan något och att ni inte får tillbaka erat prov pågrund av mig.
Men jag kan inte göra något åt detta jag vet att jag är jävligt efter i skolan.
Det är inte mitt fel någonstans att jag skada mig och fick operera
mig visst jag hade ett val men jag skulle ändå inte kunna leva utan
fotbollen och verkligen inte att jag inte kan vara med på idrotten och
veta att jag skulle kunnat  få bättre betyg om jag var med.
Så tänk på det innan ni klagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0