Slitet hår

Jag måste förfan till frisören.
Ni vill inte veta hur jävla risigt mitt hår är.
Buhuhhuhu håret var faktiskt det ända jag var nöjd med mig själv.
Men tack vare att jag opererade mig så fick jag så slitet hår
det är inte bara topparna det är fan nästan ända upp.
Jo för att innan en operation så måste man få bort alla jädrans bakterier.
Så då fick jag duscha tre gånger innan och smeta in någon
jävla bakteriedödande smörja i håret som då har förstört mitt hår.
Nu när jag alltid vaknar upp så är håret alltid trassligt och ser ut som en myrstack.
Innan så kunde jag vakna upp och håret var helt perfekt behövde aldrig borsta det.

Mitt hår....? Hahha nejdå inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0