Vilka snygga ärr jag kommer få...

Sitter här och pluggar till SO-provet imorgon och får nyss
reda på att det är ett till SO-prov nästa vecka.
Jag säger bara döööööööö asså. Det här är alldeles för mycket för mig!
Vafan vi har ju redan gjort hundra prov med han, borde han inte ha
tillräckligt med material för att kunna sätta betyg?

Kryckorna kan nu slänga sig i väggen, orkar inte med dom.
Men det kommer ändå bli jobbigt utan dom i skolan.
Hur som helst såren ser mycket bättre ut.
Två borrade hål i knät åt höger håll och ett borrat
hål åt vänster lite svårt att se det på bilden.
Dom hålen fick jag på köpet liksom haha nej men ingen aning
varför dom gjorde det, de var väl något som behövdes göra som ingick i operationen.
Och sen så ser ni ju på bilden, det stora vad man nu ska kalla det, där skärde dom upp.
Sen en sak till haha märkte att man såg väldigt tydligt ett
jävligt gammalt ärr från ett sår när jag ramla en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0