Fucking hiss and diss

  • När man snackar med någon på internet och den skriver punkter efter sin mening.
    Det är så drygt på nått jävligt sätt tycker jag.
    Man brukar ju skriva hjärtan men det behöver man ju inte göra.
    Men en punkt, då är man dryg som fan.

  • Människor som går runt och har 3D glasögon som nördglasögon.
    Tycker det är okej att ha nördglasögorna som har blivit väldigt populära.
    Men när man använder 3D glasögon som man fått från en bio så är det bara patetiskt.

  • Missförstå mig verkligen inte nu och säg att jag är rasist.
    Men religionen Islam om ni läser deras lagar
    skulle ni verkligen förstå varför jag tycker den är så sjuk.
    Det är verkligen mannen som är mest värd typ.
    Ja liksom om man läser om vad de får göra mot kvinnorna.
    Har inget imot dom som har den tron, alla har ju en tro.
    Eller vissa ingen alls, men det är själva religionen jag inte gillar.
  • Ska konfirmera mig med Lisa, Mathilda och Sara.
    Lägret kommer väl bli niceigast!
    Och kommer få en EU-moppe :D

  • Att jag har fått en über söt kaninunge!

  • Halloween! Den är ju nice den.
    Fast kom ju på jag kanske får fira den i en sjukhussäng :(

  • SPOTIFY! SPOTIFY! SPOTIFY! Klicka för att komma till min spellista som äger allas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0