Hammarby ♥

Jag fattar inte varför alla ska bråka om vem som är bäst.
Vi hammarbyare har något som ingen annan har, tro, hopp och kärlek.
Låt oss suga, vi gör i alla fall något vi älskar.
Jag är själv född bajare och kommer alltid vara det hur mycket dom än suger.
Fast suger gör dom ju i alla fall inte, hallå dom är bara en division under.
AIK har också vart där nere, så jag fattar inte men alla leker bara så bäst.
För jo titta, AIK blev svenska mästare, vann allsvenskan, hur går det för dom nu?
Inte så bra, ja. Men själv tycker jag att alla ska sluta leka Mona Sahlin.
Skyller ifrån sig, sluta med det och börja älska erat lag istället.

Våran ekonomi sjönk, för att inte gå i konkurs(stavas?)
så fick vi sälja de bästa spelarna. Så ni kanske fattar själva
hur det går då. Och självklart ekonomin suger än idag
och dom håller fortfarande på att gå i konkurs. Men jag tror på hammarby ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0