Humkunskap

Är verkligen helt slut efter idag......

Hade hemkunskapsprov idag, och hur det gick har jag ingen aning om.
Våran hkk-lärare är väldigt sträng, typ om man bara påstår något eller
säger något som hon gjort fel så känns det som hon ger en IG.
Och vi slutade tidigare än vanligt så jag drog hem, och sen
fick jag åka tillbaka för jag skulle till sjukgymnasten.
Jag tränade på ganska bra har ett program jag följer
och ska träna nu så mycket jag kan innan operationen.
Men nu måste jag träna inför SO-prov nästa vecka, helvetet tar aldrig slut.
Sen om två veckor ska jag operera mig, tiden går så jävla snabbt.
Jag börjar faktiskt bli riktigt nervös, för jag hatar sjukhus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0