Pizza Hut

Efter skolan drog jag och några i klassen till Pizza Hut och åt lunch där.
Man blir alltid lika mätt där, höhöh. Men hade skitkul hahah
var på konstigt humör och skratta typ åt allting.
Några av oss satt där från kvart i tolv till typ halv fyra hahah vi
gick för vi var tvungna dom på pizza hut skulle duka till
typ restaurang asså ja så man kan beställa mat inte buffe då.
Min största starka sida är verkligen att skriva ibland kan jag verkligen
ha problem med mitt språk, att prata allt blir helt fel haha som idag typ.

Dessa bilder är tagna med min mobilkamera visst den har 8.1 megapixel
men ni måste ju ändå hålla med om att den suger hårt.
Men min kamera är sönder så ni får nöja er med as sugiga bilder på hur länge vet jag inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0