Dagens fail ''fick duscha två gånger idag''

Tjenare! ♥

Har firat min syrra hela dagen som fyller 17 år idag.
Först drog vi och kolla på bio filmen, SALT som Angelina Jolie är huvudrollen i.
Men när vi hämtat ut biljetterna så ser vi att det är femtonårsgräns haha great xD
Så då fick jag lite panik men jag kom in i alla fall.


Men väl inne i biosalongen så tappar jag ut den feta colan över hela mig.
Blev helt dyngsur och mitt hår blev kladdigt av cola, jo vad skulle man göra lixom?
Jag fick ju sitta kvar som jag gjorde och kolla på filmen.
Men vi fick ingen ny cola? Eh jävla SF bio!
Jag tappa den inte för att jag är klantig utan det var något jävla cp på locket.
Aja hur som helst när jag kom hem så fick jag duscha igen.
Haha suck jag gjorde ju det imorse innan vi åkte till
bion jaja men det är inte ofta sånt här händer mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0