Hej, jag är en snel plugghest som kommer få IG

Finns det någon bättre rubrik? Har nu pluggat i 3 timmar
och det är 4 frågor som jag inte kan helt i mitt huvud.
Det jobbiga är ju att man måste få exakt 20
rätt annars så får man IG. Riktigt kul.

Men måste nog gå och lägga mig snart så jag orkar provet imorgon. Something like this? Haha.
Vet ni vad om jag inte klarar provet så har jag bestämt att jag inte ska sitta vid datorn en hel vecka!
Eller jo vi får ju se hur det går haha, men för i helvete nej JAG SKA KLARA
DET HÄRA PROVET FÖR JAG ÄR BÄST I VÄRLDEN
. Jo men även fast man inte
är det så är det ändå bra att tänka så.

Shalalala känner att detta inlägg har spårat ur nu men GOOOOODNAT!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0