Jag saknar dig än idag<3


Komsi komsi, vart du än är. 23:e april 2010 R.I.P.
Men jag letar än idag efter dig och jag kommer fortsätta att göra
det tills jag fått ett klartecken av att du är borta.

Jag vill slå mig själv asså, jag har damp.
Varför just nu ska jag vilja ha den?
Den hade fan HD-filmning och allt.
Jag har ju en G11 men det är fortfarande inte likadant, St500
kunde jag ta med mig överallt eftersom den är så liten.
Och nu vete jag fan vad jag ska göra, mitt minne är
ju inte det bästa heller. Jag ska fan fan fan fan ta och kolla
igenom HELA jävla huset någon dag.

Kommentarer
Postat av: sofie

Har kört igång en frågestund, titta gärna in o bidra med en fråga om min graviditet, mina artiklar eller något annat du kanske kan va nyfiken på :) kram http://sofiiestyle.blogg.se/

2010-09-13 @ 22:39:50
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0