Mysigt igår

Sara på väg hem från Skärholmen.

Sedan mötte vi upp John, Stellan & Blanca. Och här är John som gräver i sandlådan.

Ja sen så började vi och fixa grillen, ja kan faktiskt säga att det var jättemysigt. And here are Blanca & Stellan!


Men sen så började det bli lite kallt så då drog vi hem till Sara och kollade på en film som hette Hierro.
En spansk film, dom andra behövde dra precis innan slutet men kan säga att den var rikgtigt bra.
När filmen var slut så gick vi upp och surfa på datorn lite inte så mycket mer än så.
Drog hem sen efter jag ätit frukost och har städat mitt rum, det behövdes verkligen.
Butit bur på mina djur och nu så sitter man och gör läxa, jag känner mig så jävla dukitg för en gångs skull.

Visar i nästa inlägg vad jag köpte igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0