Fotbollsturnering

Hallå, jag är fan #1 på att uppdatera bloggen haha!
Efter lunchen idag drog vi alla 9or till skarpnäckhallen och hade fotbollsturnering. Sjukt kul var det, förutom att den som la upp att våran klass bara fick spela två matcher måste ha vart helt borta i huvudet. Alla andra fick spela 3 matcher, sen var det semifinal och final. Jag och Mathilda blev så sura över att vi knappt fick spela något så vi hoppade in och hjälpte en annan klass som då bara var 3 spelare. Och de gick superbra vi gick till final och vann hela skiten.
Känns jävligt bra och veta att man var till nytta. Sen runt 5 så kom det en studybuddy och hjälpte mig med matten
hon var duktig på att förklara så nu känner man sig lite smartare haha. Kom på att jag måste plugga religion nu,
fuck. Jaha dags att "försöka" stänga ner datorn då haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej:D

2011-12-06 @ 19:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0