Jullov

Om ni bara visste hur glad, lycklig jag är just nu! Jag kan inte förstå det. Det är allt jag bara velat MVG i idrott och musik. Ni kanske kommer ihåg för ett år sen, jag mådde verkligen sämst då. Jag trodde inte ens det var möjligt att kunna komma tillbaka till fotbollen. And here I am, får träna, spela matcher, ja göra exakt vad jag vill. Jag har äckligt mycket pengar för mitt ärr och jag har MVG i idrott. Drömmer jag? Och det är julafton i övermorgon! Lyckligare än så går det helt enkelt inte att vara! Måste också tacka mina fina vänner för allt, för denna underbara termin med er. Att hitta såna som ni är omöjligt, vi är så mycket mer än vänner, vi är som en familj. Och ett liv utan er kan jag inte tänka mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0