Ibland tror jag det är nåt fel på mig

Jag fattar inte men det är nåt som får mig att tro att min gamla kamera
samsung st500 ligger någonstans här hemma. Jag skulle faktiskt märkt
om jag tappat den det är jag helt säker på. Asså vad fan håller jag på med?
Ibland kan jag bara få för mig att leta efter den även fast det ungefär gått
ett år sen nu den kom bort. Är det någon som har något tips på att försöka
hitta det man söker? För jag är nästan helt säker på att den ska vara här hemma
någonstans fast den kan ju ligga gömd hos någon av mina vänner också.
Har funderat på att testa "sax och nyckel i fönstret" tricket men det verkar så långsökt.

Denna jag har nu är verkligen grym ju, men det betyder inte att man inte saknar
något gammalt man haft. Haha märker att jag bara gillar kameror där man kan ta
lättare egobilder samsungen hade ju en dubbelskärm den med ;)


Kommentarer
Postat av: Siri

Det skadar ju inte att testa sax-och-nyckel-tricket haha :p

Ha det super i Karibien sötnos! <33

2011-02-20 @ 19:07:45
URL: http://egoflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0