Peter Pan

Eftersom jag ska skriva om Peter Pan till en nyare
och modernare version på engelskan så sitter jag och
tittar på den just nu. Hade glömt så många små detaljer
därifrån och jag får jättemycket inspiration från den.
Det är den verkliga versionen inte tecknade. Kom ihåg
när jag var liten och såg på den verkliga versionen,
såg den tusen gånger om och var jättekär i Peter
men ni måste hålla med om att han är riktigt söt!



A och min pappa verkar väldigt intresserad av vad jag håller på med, för han står ute
och kollar in genom fönstret exakt just nu och smyg tittar på vad jag håller på med.
Typiskt föräldrar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0