Vad har blogg.se för jävla problem?!

Åh snacka om äntligeeeen! Fattar inte varför jag inte har kunnat logga in :(
För alla andra verkade det funka, DAMP ASSÅ! Men nu är jag här och hoppas
verkligen att det inte händer igen. Jag och Sara har praoat på H&M i farsta denna
vecka. Tyckte det va ganska kul alla var trevliga och så till jag upptäckte att
man fick otroligt ont i ryggen av att jobba där. Idag var sista dagen för oss,
dom var jättegulliga dom gav oss varsitt presentkort också. Så jag köpte
denna bikini haha vi fick ju också 25% rabatt för att vi jobbat där.
Och fick en kofta av min lillasyster som hon beställt och var för stor.


Kan inte fatta det på onsdag drar jag till USA, Karibien! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0